Novinky
29.10.2012
Látkové rolety na míru
Více než 50 látek nových látek pro látkové rolety na míru, více zde.. číst celé
29.10.2012
Rolety Den - noc zebra
Nyní na výběr více než 40 látek pro látkové rolety den - noc, více zde.. číst celé
27.01.2012
Korkové dlaždice
Nové druhy podlahových korkových dlaždic číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. JAK NAKUPOVAT
  3. Doprava a platba
Doprava

Způsob plateb:

Zaslání na dobírku - v případě, že preferujete platbu na dobírku, zaplatíte v hotovosti u řidiče. Vaše objednávka bude vyřízena obratem. O odeslání zásilky budete informováni v den, kdy bude zásilka vyexpedována.

Platba předem na bankovní účet - pokud jste zvolili jako způsob úhrady platbu předem, žádáme Vás o úhradu objednávky na b.ú. č: 2200448781/2010, vedený u FIO banky. Jako variabilní symbol částky uveďte číslo objednávky. Po připsání částky na náš účet Vám bude zásilka expedována. O odeslání zásilky budete informováni mailem.

Ceník dopravného a plateb pro doručení zásilek:

 

Standartní zásilky po ČR - GLS, FOFR

+119,00 Kč(4,72 EUR)

Drobné zboží do obálky po ČR - GLS

+72,00 Kč(2,86 EUR)

Zásilky dlouhé nad 2m nebo nad 40kg po ČR - Fofr

+190,00 Kč(7,54 EUR)

Osobní odběr Praha - platí pouze pro parapety

0,00 Kč(0,00 EUR)

Zboží do obálky Slovensko

+139,00 Kč(5,52 EUR)

Zásilky do 15-ti kg Slovensko

+300,00 Kč(11,91 EUR)

Zásilky nad 15kg nebo nad 2m Slovensko

+500,00 Kč(19,85 EUR



Balné: ZDARMA

Vámi objednané zboží Vám doručí systém FOFR

POSTUP PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZBOŽÍ !!!

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. Podpisem převzetí kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci z důvodu porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.

Zboží je vždy nutné překontrolovat ve chvíli, kdy jej zákazník přebírá od přepravce. V případě poškození obalu nebo samotného zboží, musí být toto zapsáno do předávacího protokolu přepravce a následně nás neprodleně kontaktovat.
V případě, není-li zapsána výhrada v protokolu přepravce ohledně poškozeného obalu či zboží, rozumí se, že bylo zboží převzato nepoškozené a zákazník se vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.


možnost sledovat zásilku na: http://objednavky.fofrcz.cz/index.php?id=sledovani


Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.